wtorek, 13 sierpnia 2013

A więc do dzieła!

Witamy na naszym blogu poświęconym oczyszczalniom ścieków. Chcemy przybliżyć problemy gospodarowania ściekami oraz naświetlić problem, jaki stwarzają dla środowiska m. in. nieszczelne szamba. Propagujemy dużo zdrowszy sposób realizacji gospodarki wodno-ściekowej, jakim są przydomowe oczyszczalnie ścieków. Jest to rozwiązanie ekologiczne, przyjazne dla środowiska naturalnego, a na dłuższą metę także niedrogie - po poniesieniu kosztów na zakup i montaż oczyszczalni dalsze wydatki są praktycznie zerowe. Nie płacimy przecież za wywóz nieczystości - nasza oczyszczalnia oczyszcza je dla nas. Uzyskaną wodę (posiadającą drugą klasę czystości) możemy wykorzystać np. do podlewania kwiatów. Jeżeli mamy ich dużo (w domu i ogrodzie) oszczędność wody może być naprawdę spora...
Zapraszamy do śledzenia naszego bloga i wypowiadania się na temat poruszanych na nim kwestii.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także na początku myślałem o tym aby zrobić oczyszczalnię ścieków, ale skończyło się na szambie betonowym. Dlatego również przy okazji zamontowałem zbiornik hydroforowy https://www.dostudni.pl/zbiorniki-2000l,c71.html aby nigdy nie doszło do sytuacji, że zabraknie mi wody w momencie kiedy będę tego najbardziej potrzebować.

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda tego typu rzeczy są ważne ale także musimy pamiętać o sprawach związanych z budową całej instalacji wodnej oraz kanalizacyjnej. Na pewno warto jest takie prace zlecić hydraulikowi https://darek-hydraulik.pl/ jeśli chcemy aby były one wykonane wzorowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jak piszą poprzednicy to ja również jestem zdania, że sama instalacja wodna jak i kanalizacyjna jest bardzo ważna. Od siebie mogę wam polecić znakomitego fachowca https://fachowenaprawy.pl/ który na hydraulice zna się naprawdę znakomicie.

    OdpowiedzUsuń